Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI (CROSBI ID 104499)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Segetlija, Zdenko ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI // Suvremena trgovina (Zagreb), 28 (2003), 5; 124 - 129-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI

U radu se analizira uloga prodavača - ljudskoga čimbenika u maloprodaji, odnosno u maloprodajnom miksu. Potom se daje kratki povijesni pregled značenja koje se pridavalo odabiru, izobrazbi i motivaciji prodavača u trgovini na malo, a nakon toga se iznose neke činjenice vezane uz više- i visokoškolsko obrazovanje ekonomista u funkciji suvremene prodaje i obrazovanja prodavača u trgovini na malo u nas (primjer Ekonomskoga fakulteta u Osijeku).

prodavač; maloprodajni miks; ljudski čimbenik; stručnost prodavača; izobrazba prodavača

nije evidentirano

engleski

-

nije evidentirano

-

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (5)

2003.

124 - 129-x

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija