izvor podataka: crosbi
✓
ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI (CROSBI ID 104499)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Segetlija, Zdenko
ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI // Suvremena trgovina (Zagreb), 28 (2003), 5; 124 - 129-x
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI
U radu se analizira uloga prodavača - ljudskoga čimbenika u maloprodaji, odnosno u maloprodajnom miksu. Potom se daje kratki povijesni pregled značenja koje se pridavalo odabiru, izobrazbi i motivaciji prodavača u trgovini na malo, a nakon toga se iznose neke činjenice vezane uz više- i visokoškolsko obrazovanje ekonomista u funkciji suvremene prodaje i obrazovanja prodavača u trgovini na malo u nas (primjer Ekonomskoga fakulteta u Osijeku).
prodavač; maloprodajni miks; ljudski čimbenik; stručnost prodavača; izobrazba prodavača
nije evidentirano
engleski
-
nije evidentirano
-
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove