Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi (CROSBI ID 495897)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka
hrvatski
Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi
U radu se raspravlja o emocionalnoj pismenosti nastavnika kao važnoj kompetenciji u identifikaciji i radu s nadarenim učenicima. Pod emocionalnom pismenošću podrazumjevamo sposobnost prepoznavanja, rukovođenja i primjerenog izražavanja emocija. Uvažavanje potrebe emocionalne pismenosti otvara nove pristupe u istraživanjima nadarenih učenika jer se pokazalo da emocionalno pismen nastavnik lakše prepoznaje nadarenog učenika i daje mu kompleksnije poticaje.
emocionalna pismenost; emocionalne kompetencije; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Emotional literacy of Teachers and the development of gifted children in a school setting
nije evidentirano
emotional literacy; emocional competencies; communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
371-377-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial?
Blažič Marjan
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto
Podaci o skupu
Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial
pozvano predavanje
11.12.2003-12.12.2003
Novo Mesto, Slovenija