Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Branding as a value-adding activity in international marketing (CROSBI ID 104807)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Leko-Šimić, Mirna Branding as a value-adding activity in international marketing // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni, 3 (2003), 6; 142-150-x

Podaci o odgovornosti

Leko-Šimić, Mirna

engleski

Branding as a value-adding activity in international marketing

U suvremenom svijetu globalne ponude i

branding; international marketing; brand value

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (6)

2003.

142-150-x

objavljeno

1428-7889

Povezanost rada

Ekonomija