Hipermedijska obrazovna tehnologija i didaktika medija (CROSBI ID 80846)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Matijević, Milan
hrvatski
Hipermedijska obrazovna tehnologija i didaktika medija
Najrevolucionarniji komunikacijski pronalazak dvadesetog stoljeća je svakako internet i multimedijski software na CD-u. S tim u vezi govori se o hipermedijskoj obrazovnoj tehnologiji. Ova će tehnologija izvršiti značajan utjecaj na unutarnju organizaciju nastave za mlade i odrasle, napose u području nastave na daljinu. Autor prikazuje prirodu komunikacije u nastavi na daljinu koja je pomagana suvremenim komunikacijskim medijima. Također ukazuje na mogućnosti korištenja hipermedijske obrazovne tehnologije u području obrazovanja odraslih. Pojava interneta i multimedija na CD-u uvjetuju znatnije promjene uloga glavnih subjekata nastave za odrasle: poučavatelja i polaznika. Autodidaktičke aktivnosti polaznika dobivaju u internetu i CD-u snažno sredstvo koje pruža nesagledive mogućnosti prilagođavanja natavnog procesa pojedincu, odnosno približavanju andragoškom nastavnom idealu - modelu učenja putem dogovora. Na kraju autor ukazuje na neke dileme i ograničenja glede primjene hipermedijske obrazovne tehnologije u području obrazovanja odraslih. Osnovna ograničenja sada vidi autor u nedostatku odgovarajućeg multimedijskog softwarea, zatim u nedovoljnoj informatičkoj pismenosti potencijalnih korisnika, te u nedostatku osnovne informatičke opreme za individualno učenje uz pomoć interneta.
hipetmedijska obrazovna tehnologija; obrazovanje odraslih; multimedija
nije evidentirano
engleski
Hypermedia educational technology in adult education
nije evidentirano
hypermedia educational technology; adult education; multimedia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42 (1-4)
1998.
49-58
objavljeno
1331-7253