Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Znanje <> razumijevanje (CROSBI ID 496026)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pećina, Planinka ; Balarin, Maja Znanje <> razumijevanje // 4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva : knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. XII-XII

Podaci o odgovornosti

Pećina, Planinka ; Balarin, Maja

hrvatski

Znanje <> razumijevanje

Učenje s razumijevanjem je proces u kojem učenik progresivno rekonstruira vlastite konceptualne sheme tako da budu uvijek nanovo uskladjene sa sve širim područjem iskustava i novih ideja.Ispitivali smo konceptualno razumijevanje i usklađenost znanja kod studenata prve godine medicine i utvrdili da postoji mnogo nerazjašnjenih predkoncepcija ali i neke miskoncepcije i pogrešne ideje nastale tokom učenja fizike.

nastava fizike; konceptualno razumijevanje

nije evidentirano

engleski

Knowledge <> understanding

nije evidentirano

physics teaching; conceptual understanding

nije evidentirano

Podaci o prilogu

XII-XII.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva : knjiga sažetaka

Kumerički, Krešimir

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Znanstveni sastanak hrvatskog fizikalnog društva (4 ; 2003)

poster

13.11.2003-15.11.2003

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija