Znanje <> razumijevanje (CROSBI ID 496026)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Pećina, Planinka ; Balarin, Maja
hrvatski
Znanje <> razumijevanje
Učenje s razumijevanjem je proces u kojem učenik progresivno rekonstruira vlastite konceptualne sheme tako da budu uvijek nanovo uskladjene sa sve širim područjem iskustava i novih ideja.Ispitivali smo konceptualno razumijevanje i usklađenost znanja kod studenata prve godine medicine i utvrdili da postoji mnogo nerazjašnjenih predkoncepcija ali i neke miskoncepcije i pogrešne ideje nastale tokom učenja fizike.
nastava fizike; konceptualno razumijevanje
nije evidentirano
engleski
Knowledge <> understanding
nije evidentirano
physics teaching; conceptual understanding
nije evidentirano
Podaci o prilogu
XII-XII.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva : knjiga sažetaka
Kumerički, Krešimir
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Znanstveni sastanak hrvatskog fizikalnog društva (4 ; 2003)
poster
13.11.2003-15.11.2003
Zagreb, Hrvatska