Uloga logistike u marketingu (CROSBI ID 496418)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro ; Novak, Ana
hrvatski
Uloga logistike u marketingu
Marketing i logistika djelatno su odvojeni unutar većine tvrtki u Hrvatskoj. No, međunarodna poslovna logistika stavlja sve veći naglasak na razumjevanje strateške važnosti spajanja ova dva segmenta. Prioritet menedžmenta jest kreiranje odgovornih organizacija, a to je moguće jedino kroz fokusiranje na proces potražnje na tržištu i pravovremeno odgovaranje na potrebe kupaca. To je, zapravo, područje marketinške logistike čiji temelji leže na spajanju dva područja - marketinga (kreiranja potražnje) i logistike (zadovoljenja potražnje), a provodi se kroz mehanizam menedžmenta dobavnog lanca. Uvođenjem logistike u područje marketinga koncept "4P"- Product, Price, Place, Promotion (proizvod, cijena, distribucija, promocija) postaje nedostatan i mora se proširiti uvođenjem novog koncepta kako bi se postiglo vodstvo na tržištu. Marketinška logistika, tako, postojeći koncept "4P" proširuje integrirajući mu nove komponente poput pouzdanosti, odgovornosti i odnosa suradnje kako bi ostvarila cilj kreiranja odgovorne organizacije.
dobavni lanac; logistika; marketing; menadžment
nije evidentirano
engleski
The Role of Logistics in marketing
nije evidentirano
supply chain; logistics; marketing; management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
51-62-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove
predavanje
08.11.2003-08.11.2003
Mostar, Bosna i Hercegovina