Modernizacija maloprodajne mreže u poduzeću INA d.d. (CROSBI ID 338501)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Modrić, Marina
Mencer, Ivan
hrvatski
Modernizacija maloprodajne mreže u poduzeću INA d.d.
U današnjim uvjetima suvremenog poslovanja raste značaj trgovine na malo, pri čemu se posebna pažnja poklanja stalnom izboru, razvijanju i nabavljanju novih vrsta roba, na način, na mjestu i u vrijeme kada to odgovara njihovim zahtjevima. Poslovanje poduzeća promatra se kao cjelovit poslovni proces u kojem je potrebno uskladiti odnos poduzeća i tržišta, kao i odnos između sadašnjosti i budućnosti na temelju novih strategija i razvojnih planova. Strategiju marketinga treba integrirati u cjelovitu strategiju poduzeća, odnosno marketinškim planom treba definirati mjere i aktivnosti koje su u funkciji realizacije ciljeva marketinške odnosno cjelovite poslovne strategije. Tijekom rada istražuju se specifičnosti maloprodaje poduzeća INA- Industrija nafte d.d.. Poduzeće INA, vertikalno integrirana kompanija, utjecajan je sudionik na tržištu nafte, derivata i plina već više od pedest godina, sa svojevrsnim statusom dugogodišnjem monopola. Devedesetih godina, nastupom tržišnog gospodarstva INA je bila prisiljena modernizirati maloprodaju, promijeniti filozofiju poslovanja i usmjeriti se na kupce i njihove potrebe. Prvi pomaci napravljeni su u proširenju asortimana proizvoda i pružanju dodatnih usluga, uvođenju različitih mogućnosti plaćanja, te većem naglasku na promotivne aktivnosti.
modernizacija; maloprodaja; INA d.d.
nije evidentirano
engleski
The Modernisation of the Retail in INA d.d.
nije evidentirano
modernisation; retail; INA d.d.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
03.11.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka