Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima (CROSBI ID 106121)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo
hrvatski
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima
Promotivno komuniciranje kao sredstvo utjecanja pa i pritiska u međunarodnim odnosima odavno je poznato u svim njegovim oblicima a posebno kroz propagandu. Međutim, pojavom nove discipline - odnosa s javnošću te jačanjem moći medija i javnog mišljenja, promotivno komuniciranje u međunarodnim odnosima je nijansirano, odnosno sadržajno obogaćeno, a termin propaganda dobio je novo značenje. Autor analizira razlikovanje odnosa s javnošću i propagande u kontekstu promotivnog komuniciranja država, te pokušava odgovoriti na pitanje - je li moguće njihovo samostalno djelovanje ili se pak u praksi preklapaju, odnosno koriste li iste ili slične metode djelovanja.
propaganda; odnosi s javnošću; države; promotivne agencije
nije evidentirano
engleski
Propaganda and public relations as means of influencing states in international relations
nije evidentirano
propaganda; public relations; states; promotions agency
nije evidentirano