Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima (CROSBI ID 106121)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Skoko, Božo Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima // Međunarodne studije, 4 (2004), 2; 77-96-x

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima

Promotivno komuniciranje kao sredstvo utjecanja pa i pritiska u međunarodnim odnosima odavno je poznato u svim njegovim oblicima a posebno kroz propagandu. Međutim, pojavom nove discipline - odnosa s javnošću te jačanjem moći medija i javnog mišljenja, promotivno komuniciranje u međunarodnim odnosima je nijansirano, odnosno sadržajno obogaćeno, a termin propaganda dobio je novo značenje. Autor analizira razlikovanje odnosa s javnošću i propagande u kontekstu promotivnog komuniciranja država, te pokušava odgovoriti na pitanje - je li moguće njihovo samostalno djelovanje ili se pak u praksi preklapaju, odnosno koriste li iste ili slične metode djelovanja.

propaganda; odnosi s javnošću; države; promotivne agencije

nije evidentirano

engleski

Propaganda and public relations as means of influencing states in international relations

nije evidentirano

propaganda; public relations; states; promotions agency

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2004.

77-96-x

objavljeno

1332-4756

Povezanost rada

Politologija