Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing stočne hrane (CROSBI ID 338737)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Novoselnik, Marina Marketing stočne hrane / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2003

Podaci o odgovornosti

Novoselnik, Marina

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing stočne hrane

Jasno je kako stočna hrana služi ishrani životinja (održavanju života, prirastu, reprodukciji, proizvodnji mesa i sl.) kao i da će uspješna stočarska proizvodnja biti uspješna ukoliko stoka u organizam unese sve što je potrebno za normalno funkcioniranje živih bića. Međutim, nije uvijek jasno na koji način, osobito u konkurentskim uvjetima i mogućim uvjetima supstitucije, proizvođač stočne hrane može svoje proizvode najjednostavnije i najučinkovitije približiti potencijalnom kupcu, zainteresirati ga za svoje proizvode i u konačnici prodajom ostvariti povoljni financijski rezultat. Marketing je upravo taj koji prethodno navedenim ciljevima može u velikoj mjeri pripomoći. U magistarskom radu se zato ujedno procijenio i mogući utjecaj marketinga na proizvodnju i potrošnju kako bi se u tvornicama stočne hrane krenulo u organizirane i sinkronizirane marketing-aktivnosti koje će ujedno izravno ili neizravno obuhvatiti sve segmente poslovanja i poslovne procese sa svrhom učinkovite proizvodnje te postizanja što više razine konkurentnosti na tržištu i što veće prodaje kao preduvjeta rasta i razvoja proizvođača stočne hrane. Tragom narečenoga, u predloženom magistarskom radu željelo se, ponajprije, ukazati na osobitosti i probleme proizvodnje i potrošnje stočne hrane kao i na probleme definiranja elemenata marketing-mixa namijenjenog tržištu stočne hrane. Postizanje optimalne kombinacije elemenata marketing-mixa preduvjet je funkcioniranja gospodarskih subjekata proizvođača stočne hrane u cilju ostvarenja temeljnih postulata marketinga - zadovoljenja potreba kupaca stočne hrane i ostvarenja primjerene dobiti konkretnog proizvođača.

marketing; stočna hrana; tržište stočne hrane

nije evidentirano

engleski

Cattle food marketing

nije evidentirano

marketing; cattle foof; cattle food market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

130

26.09.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija