Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povećanje kvalitete i produktivnosti u hrvatskoj hotelskoj industriji - uvjet za povećanje konkurentnosti na svjetskom turističkom tržištu (CROSBI ID 497507)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Avelini Holjevac, Ivanka Povećanje kvalitete i produktivnosti u hrvatskoj hotelskoj industriji - uvjet za povećanje konkurentnosti na svjetskom turističkom tržištu // Kvaliteta i konkurentnost / Bačun, Dubravka (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2004. str. 15-15-x

Podaci o odgovornosti

Avelini Holjevac, Ivanka

hrvatski

Povećanje kvalitete i produktivnosti u hrvatskoj hotelskoj industriji - uvjet za povećanje konkurentnosti na svjetskom turističkom tržištu

Sadašnji nivo kvalitete većine hrvatskih proizvoda i usluga i produktivnost rada ne zadovoljavaju svjetske i europske standarde. Izlaz iz gospodarske krize moguć je samo podizanjem kvalitete i produktivnosti rada i konkurentnosti. To potvrđuju teorija i praksa Upravljanja potpunom kvalitetom (TQM). Mjere za ostvarenje tog cilja leže u aktivnostima menadžmenta kojima se utječe na sve faktore za podizanje kvalitete i produktivnosti rada. Posebno se ističu standardi rada i standardi kvalitete proizvoda i usluga. Rad je fokusiran na kvalitetu hotelskih usluga i produktivnost rada u hotelskoj industriji. U uvodnom dijelu se iznosi suvremena teorijska podloga TQM i modela za mjerenje i ocjenjivanje poslovne izvrsnosti fokusirano na područje kvalitete i produktivnosti. Posebno je obrađena Demingova teorija kvalitete i produktivnosti rada navedena u njegovoj najpoznatijoj knjizi "Out of the Crisis". Iznose se i obrađuju rezultati istraživanja kvalitete i produktivnosti rada u hrvatskoj hotelskoj industriji. Daje se pregled suvremenih modela mjerenja i ocjenjivanja poslovne izvrsnosti (EFQM Excellence Model i Balanced Scorecard) i posebno standardnih međunarodnih mjerila i pokazatelja produktivnosti rada, specifičnih za hotelsku industriju, na primjerima najuspješnijih europskih turističkih zemalja (Francuske i Austrije). Na kraju se iznose konkretne poticajne mjere i alati menadžmenta pomoću kojih je moguće povećati kvalitetu hotelskih usluga i produktivnost rada i time povećati konkurentnost hrvatskog turizma na svjetskom turističkom tržištu.

kvaliteta; standardi; TQM; produktivnost rada; konkurentnost; hotelska industrija

nije evidentirano

engleski

Increasing of Quality and Productivity in Croatian Hotel Industry

nije evidentirano

quality; standards; TQM; productivity; competitiveness; hotel industry

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-15-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bačun, Dubravka

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

Podaci o skupu

5. Hrvatska konferencija o kvaliteti,

predavanje

17.05.2004-19.05.2004

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija