Neke teorijske spoznaje o problemima ocjenjivanja motoričkih znanja (CROSBI ID 497565)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Miletić, Đurđica ; Čular, Dražen
hrvatski
Neke teorijske spoznaje o problemima ocjenjivanja motoričkih znanja
Usklađivanje razvojne krivulje antropoloških obilježja s razinom optimalne motoričke informiranosti aktualno je područje istraživanja u kineziologiji. Djelotvornost motoričkih reakcija definirana je relacijama između motoričke informiranosti te razine osobina i sposobnosti koje djeluju interaktivno, ali različito u različitim fazama napredovanja. Razlikujemo tri stadija motoričkog učenja (Adams 1971. ; Fitts i Posner 1967. ; Gentile 1972.): verbalno - kognitivni, motorički i automatizacijski. Mjerenje razine motoričkog znanja trebalo bi izvoditi kroz drugi, motorički stadij učenja. Svrha mjerenja je utvrđivanje povratnih informacija s ciljem poboljšanja izvedbe određenih motoričkih zadataka, odnosno napredovanja u učenju. Prilikom konstrukcije mjernih instrumenata za procjenu motoričkih znanja potrebno je posebnu pažnju posvetiti stupnjevima njihove usvojenosti kako bi se što jasnije definirali kriteriji ocjenjivanja te tako izbjegla subjektivna prosudba ocjenjivača.
motoričko učenje i izvođenje; kinezimetrija dokimologija
nije evidentirano
engleski
Some theoretical foundings about evalation of motor skills
nije evidentirano
motor learning and performing; kinesiometry; dokimology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
155-159.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije : ztbornik radova
Delija, Krešimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (13 ; 2004)
predavanje
19.06.2004-23.06.2004
Rovinj, Hrvatska