Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003. (CROSBI ID 497798)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Čerepinko, Darijo ; Skoko, Božo Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003. // 8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 47-52

Podaci o odgovornosti

Čerepinko, Darijo ; Skoko, Božo

hrvatski

Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003.

Autori analiziraju važnost oglašavanja u politici te daju pregled vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka, tijekom predizborne kampanje za hrvatske parlamentarne izbore 2003. godine. Dovode u vezu njihov vizualni identitet i način vanjskog oglašavanja s njihovim izbornim uspjehom. Uzimajući u obzir postojeće teorije, autori pokazuju kakav je utjecaj vanjskog oglašavanja političkih stranaka na njihov konačni izborni rezultat te daju odgovor na pitanje koliki je utjecaj pojedinih idejnih rješenja na birače, uzimajući u obzir stupanj i raspon vanjskog oglašavanja, vizualni identitet pojedinih stranaka, njihova grafička rješenja te simboličku i političku poruku pojedinih rješenja.

izbori; političke stranke; plakati; vanjsko oglašavanje; vizualni identitet

nije evidentirano

engleski

Review of outdoor poster campaigns of croatian political parties in 2003 parlamentary elections campaign and election results

nije evidentirano

parliamentary elections; political parties; posters; outdoor marketing; visual identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-52.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings

Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav

Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju

Podaci o skupu

8. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

predavanje

23.09.2004-24.09.2004

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

Politologija