Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje korisnika specijalnih i visokoškolskih knjižnica - stanje u Hrvatskoj. (CROSBI ID 498056)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jokić, Maja Obrazovanje korisnika specijalnih i visokoškolskih knjižnica - stanje u Hrvatskoj. // Zbornik referatov IX. Posvetovanja Sekcije za specialne knjižnice Zveze bibliotekarskih društev Slovenije, Ljubljana, 14-15. November, 2002 / Češnovar, Nada (ur.). Ljubljana: Narodna in univerzitetna knjižnica u Ljubljani, 2002. str. 107-116-x

Podaci o odgovornosti

Jokić, Maja

hrvatski

Obrazovanje korisnika specijalnih i visokoškolskih knjižnica - stanje u Hrvatskoj.

U radu se govori o problemu edukacije korisnika specijalnih knjižnica u svijetu i Hrvatskoj. Naglasak je na iskustvu u obrazovanju korisnika znanstvenih knjižnica (fakultetskim i institutskim), jer te knjižnice najviše i rade na tom poslu. Detaljno su navedeni programi za obrazovanje korisnika koje provodi Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu kao matična i razvojna knjižnica znanstvenim knjižnicama Hrvatske. Dat je i prijedlog osnovnog modela programa obrazovanja korisnika koji se uz modifikacije može primjeniti u specijalnim knjižnicama.

edukacija korisnika; znanstvene; fakultetske i sveučilišne knjižnice

nije evidentirano

engleski

User education as activity of research and academic libraries - Croatian experiences

nije evidentirano

user education; faculty; research and univeristy libraries

nije evidentirano

Podaci o prilogu

107-116-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Češnovar, Nada

Ljubljana: Narodna in univerzitetna knjižnica u Ljubljani

Podaci o skupu

IX. Posvetovanja Sekcije za specialne knjižnice

pozvano predavanje

14.11.2002-15.11.2002

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada





Informacijske i komunikacijske znanosti