Laboratorij moderne fizike u obrazovanju nastavnika (CROSBI ID 498663)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Mandić, Luka ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Sarta Deković, Mariza
hrvatski
Laboratorij moderne fizike u obrazovanju nastavnika
Učenje fizike putem eksperimenta jedna je od najučinkovitijih metoda za aktivno konstruiranje znanja. Pregled niza udžbenika za 4. razred gimnazije i srodnih škola četverogodišnjih programa fizike pokazao je da oni pokrivaju mnoga područja moderne fizike, no često samo deskriptivno, bez dubljeg ulaženja u suštinu. Da bi takav udžbenik bio od koristi učeniku, potreban je nastavnik kao posrednik koji će znati izabrati iz ponuđenog, reducirati ili pak detaljnije pojasniti ključne pojmove i ideje. Osposobljenost za ovakav pristup pretpostavlja metodički oblikovan eksperiment koji bi trebao postati nezaobilazna komponenta u obrazovanju nastavnika. Predlažemo nekoliko ključnih eksperimenata iz moderne fizike koji zadiru u strukturu tvari i time izmiču zornoj predodžbi svojstvenoj makrosvijetu koji nas okružuje. Ovi eksperimenti mogu biti u funkciji dodiplomskog obrazovanja te permanentnog usavršavanja nastavnika fizike, a mogli bi se uklopiti i u odgovarajuće radionice za napredne učenike srednjih škola.
metodički eksperiment; obrazovanje nastavnika; moderna fizika
nije evidentirano
engleski
Laboratory of modern physics in teachers education
nije evidentirano
methodical experiment; teachers education; modern physics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
90-90.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva : Knjiga sažetaka
Kumerički, Krešimir
Zagreb:
Podaci o skupu
Znanstveni sastanak hrvatskog fizikalnog društva (4 ; 2003)
poster
13.11.2003-15.11.2003
Zagreb, Hrvatska