Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pristupi i tendencije odgoja i obrazovanja za okoliš: poseban osvrt na učitelje (CROSBI ID 107307)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra Pristupi i tendencije odgoja i obrazovanja za okoliš: poseban osvrt na učitelje // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 3; 328-338

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

hrvatski

Pristupi i tendencije odgoja i obrazovanja za okoliš: poseban osvrt na učitelje

Uvid u opća svjetska kretanja, pristupe i tendencije u odgoju i obrazovanju za okoliš ima odlučujuću važnost u razmatranjima obrazovanja učitelja za okoliš kao jednog od primarnih činitelja u razvitku ekološke svijesti djece/učenika. U radu se raspravlja o koncepcijama odgoja i obrazovanja za okoliš, koje mogu ići ususret rješavanju problema okoliša i njegova održiva razvitka. Nastoji se doznati kakvo se značenje pridaje pojedinim elementima odgoja i obrazovanja za okoliš: cjeloživotnom obrazovanju za okoliš, problemu interdisciplinarnosti odgoja i obrazovanja za okoliš, problemu multikulturalnosti kao elementa odgoja i obrazovanja za okoliš i sl. Pritom se nastoji pokazati ravnoteža među njima, ali i određeno distanciranje.

cjeloživotno učenje za okoliš ; interdisciplinarni pristup odgoju i obrazovanju za okoliš ; obrazovanje učitelja za okoliš

nije evidentirano

engleski

Approaches and Tendencies in Environment-Oriented Education: Special refrence to Teachers

nije evidentirano

ecological awareness ; life-long enviromental education ; formal and informal forms of environmental-oriented education ; interdisciplinarys approach to enviromental-oriented education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

144 (3)

2003.

328-338

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija