Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja (CROSBI ID 107308)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 5 (2003), 2(6); 175-186-x

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

hrvatski

Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja

Rad predstavlja dio rezultata istraživanja provedenog 2001. godine na namjernom uzorku (N=708) koji je obuhvaćao dvije skupine ispitanika: studenta predškolskog odgoja i studente razredne nastave, četiriju sveučilišnih centara u Republici Hrvatskoj (Zagreb, Rijeka, Osijek i Split). Analizira se kakva su očekivanja pojedinih skupina ispitanika prema doprinosu relevantnijih nastavnih postupaka u obrazovanju za okoliš, odnosno kako procjenjuju učinkovitost pojednih nastavnih postupaka u poboljšanju kvalitete obrazovanja za okoliš. U navedenom se istraživanju nekoliko tendencija nastavnog rada pokazalo aktualnim i bitnim u osmišljavanju obrazovanja za okoliš danas i u budućnosti. Posebice se to očekuje od terenske nastave, ekskurzija i rada na projektima. U aspketu složenijih statističkih izračunavanja pokazala se neujednačenost, što je izraženo višim stupnjem slaganja s ponuđenim mogućnostima nastavnog rada u obrazovanju za okoliš u straijih studenata te u studenata većeg sveučilišnog središta u odnoszžu na mlađe studente i studente manjih sveučilišnijh središta. U svakom slučaju, visoko suglasje studenata u procjeni vlastite komunikacijske pozocije unutar ponuđenih nastavnih postupaka u području obrazovanja za okoliš otvara nove mogućnosti za odgojno-obrazovne utjecaje u vrijeme studija.

budući odgajatelji i učitelji; obrazovanje za okoliš; učinkovitost obrazovanja za okoliš; nastavni postupci; oblici i metode rada

nije evidentirano

engleski

Environmental Education as a Pre-service Course for Primary and Pre-school Teachers

nije evidentirano

future preschool teachers and primary school teachers; environmental education; efficiency of environmental education; educational procedures; forms and methods of work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (2(6))

2003.

175-186-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija