Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt. (CROSBI ID 107332)

Prilog u časopisu | ostalo

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt. // Vospitni krstopati, VII (2003), 68-69; 27-34-x

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

makedonski

Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt.

S obzirom da je problematika cjeloživotnog učenja za održivi razvoj predstavljena u još nekim autoričinim radovima, ovdje se tom problemu pristupa s nešto drukčijih pozicija. Pri tome se polazi od toga da cjeloživotno učenje za održivi razvoj ponajprije podrazumijeva sljedeće: ono je neprekinuti kontinuitet, bitan je preduvjet visoko kvalitetnoga ekološkog odgoja i obrazovanja za sve, od djetetovih najmlađih dana pa nadalje. Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, naime, pretpostavlja da bi osnovno obrazovanje, nakon kojega slijedi srednjoškolsko obrazovanje i usavršavanje, trebalo opremiti mladog čovjeka novim ekološkim znanjima i vještinama potrebnima za život. Također bi trebalo naučiti kako učiti o okolišu te kako osigurati pozitivan stav prema učenju o okolišu/za okoliš/u okolišu/putem okoliša. U svakom slučaju, osobna motivacija za učenje o okolišu te raznolikost mogućnosti obrazovanja za okoliš osnovni su uvjeti za uspješnu primjenu cjeloživotnoga učenja u funkciji održivog razvoja okoliša.

cjeloživotno učenje; održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

Life-long Learning for Sustainable Development

nije evidentirano

life-long learning; sustainable development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

VII (68-69)

2003.

27-34-x

objavljeno

1409-5963

Povezanost rada

Pedagogija