Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti (CROSBI ID 29363)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bezinović, Petar Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti // Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 87-95-x

Podaci o odgovornosti

Bezinović, Petar

hrvatski

Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti

Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.

samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja

nije evidentirano

engleski

School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges

nije evidentirano

school self-evaluation, quality of education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-95-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

2003.

953-6134-50-0

Povezanost rada

Psihologija