Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti (CROSBI ID 29363)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bezinović, Petar
hrvatski
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti
Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.
samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja
nije evidentirano
engleski
School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges
nije evidentirano
school self-evaluation, quality of education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-95-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2003.
953-6134-50-0