Kršćanska i /ili univerzalna etika (CROSBI ID 107398)

Prilog u časopisu | ostalo

Gosić, Nada Kršćanska i /ili univerzalna etika // Bogoslovska smotra, 74 (2004), 1; 297-312

Gosić, Nada

Kršćanska i /ili univerzalna etika

Članak je pisan sa svrhom upoznavanja čitatelja s temeljenim sadržajem Zbornika nastalog na znanstvenom simpoziju Kršćanska i/ili univerzalna etika. Misli i ideje autora iznesene u Zborniku doprinose vrijednosnom određenju kršćanske etike, mjestu kršćanske etike u univerzalnoj etici te razumijevanju nekih konkretnih pitanja životne stvarnosti u kojima kršćanska etika zauzima vrlo važno mjesto. U vodnom dijelu članka čitatelji se upoznaju s podacima o skupu na kojem su radovi izlagani, uredniku zbornika, kao i autorima predgovora i pogovora. Zatim slijedi analiza svakog doprinosa. Radi isticanja važnosti doprinosa i lakšeg snalaženja, kao i zbog izbjegavanja monotonije u predstavljanju članak je - međunaslovima podijeljen u dva dijela. U prvom dijelu članka "četiri doprinosa za određenje i razumijevanje kršćanske i/ili univerzalne etike" daje se prikaz i analiza članaka autora koji su objasnili razloge zbog kojih kršćanska etika spremno prihvaća neke segmente univerzalne etike, te razlozi zbog kojih se ne može govoriti o univerzalnoj etici ukoliko u njoj ne budu uključeni vrijednosno-moralni doprinosi kršćanstva i njemu pripadajuće etike. Drugi dio članka "tri doprinosa o konkretnim pitanjima u kojima kršćanska etika zauzima važno mjesto" otvorio je prostor za doprinos kršćanske etike u bioetičkoj problematici, u odgoju i obrazovanju te ulozi kršćanskog i/ili univerzalnog etosa u masovnim medijima.

Kršćanska i/ili univerzalna etika ; kršćanski i/ili univerzalni etos ; masovni mediji

Christian and/or Univetsal Ethics

Christian and/or Universal ethics ; Christian and/or Universal ethos ; mass media