Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Minimalizacija troškova direktnog marketinga (CROSBI ID 108029)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Pejić Bach, Mirjana Minimalizacija troškova direktnog marketinga // Računovodstvo, revizija i financije, 14 (2004), 9; 33-37-x

Podaci o odgovornosti

Pejić Bach, Mirjana

hrvatski

Minimalizacija troškova direktnog marketinga

Troškovi marketinga su teško mjerljivi s obzirom na učinak prodaje. U izravnom marketingu postoje metode da se novac "ne baca u vjetar". U nas su neka društva dobro iskoristila izravan način prodaje proizvoda za kućanstvo. Dio njih koriste izravna oglašivačka sredstva (reklamne letke) putem poštanskih sandučića i neadresiranih letaka. Kako se to radi putem adresiranih poruka, pročitajte u nastavku članka.

direktni marketing; minimalizacija troškova

nije evidentirano

engleski

Minimalization of direct marketing costs

nije evidentirano

direct marketing; costs minimalization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (9)

2004.

33-37-x

objavljeno

0353-8087

Povezanost rada

Ekonomija