izvor podataka: crosbi
✓
Minimalizacija troškova direktnog marketinga (CROSBI ID 108029)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Pejić Bach, Mirjana
Minimalizacija troškova direktnog marketinga // Računovodstvo, revizija i financije, 14 (2004), 9; 33-37-x
Podaci o odgovornosti
Pejić Bach, Mirjana
hrvatski
Minimalizacija troškova direktnog marketinga
Troškovi marketinga su teško mjerljivi s obzirom na učinak prodaje. U izravnom marketingu postoje metode da se novac "ne baca u vjetar". U nas su neka društva dobro iskoristila izravan način prodaje proizvoda za kućanstvo. Dio njih koriste izravna oglašivačka sredstva (reklamne letke) putem poštanskih sandučića i neadresiranih letaka. Kako se to radi putem adresiranih poruka, pročitajte u nastavku članka.
direktni marketing; minimalizacija troškova
nije evidentirano
engleski
Minimalization of direct marketing costs
nije evidentirano
direct marketing; costs minimalization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove