Kulturni turizam: strategije za postizanje uspjeha (CROSBI ID 499783)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomljenović, Renata
hrvatski
Kulturni turizam: strategije za postizanje uspjeha
Fragmentacija turističke potražnje tijekom posljednjeg desetljeća dovela je do pojave tzv. specijaliziranih oblika turizma, među kojima se posebno ističe porast potražnje, ali istodobno i ponude kulturnog turizma. U tako konkurentnom okruženju uspješnost destinacije kulturnog turizma ovisi o planiranju njegova razvoja pri čemu je potrebno uzeti u obzir ne samo potrebe turističke industrije odnosno priodu turističke potražnje, već i potrebe kulturnog sektora. Postavljaju se pitanja kako kulturni proizvod učiniti privlačnim turistima, a da kulturne ustanove pri tome ne gube kontrolu i autentičnost, kojim mjerama potaknuti kulturne ustanove na sudjelovanje u turističkoj ponudi te kako uskladiti često kontradiktorna očekivanja kulturnog i turističkog sektora u razvoju ove vrste turizma. Cilj je ovog članka odgovoriti na ova i slična pitanja kako primjerima iz drugih zemalja tako i iz Hrvatske.
Kulturni turizam; planiranje; marketing
nije evidentirano
engleski
Cultural tourism: success strategies
nije evidentirano
Cultural tourism; planning; marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
201-209-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
6. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji: mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
Katić, Tinka
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096