Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Iskustva u primjeni RWCT sustava u visokom školstvu (CROSBI ID 500024)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta Iskustva u primjeni RWCT sustava u visokom školstvu // XI. godišnja konferencija hrvatskih psihologa. Psihologija u poboljšanju kvalitete življenja. 2003

Podaci o odgovornosti

Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta

hrvatski

Iskustva u primjeni RWCT sustava u visokom školstvu

Posljednjih godina, s uočavanjem potrebe za uvođenjem promjena u visokoškolsko obrazovanje kako bi se studenti bolje pripremili za uključivanje u tržište rada, provodi se i edukacija sveučilišnih nastavnika u primjeni novih nastavnih tehnika koje potiču aktivno učenje i kritičko mišljenje. U izlaganju će se prikazati postupno uvođenje RWCT tehnika u nastavu iz kolegija Socijalna psihologija za studente psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Treba naglasiti da su uvedene promjene u načinju izvedbe kolegija, bez promjena u sadržaju ili voditelju. Evaluacija kolegija od strane studenata dala je vrlo pozitivnu povratnu informaciju. Razmotrit će se pojedini aspekti nastave koji su istaknuti u studentskim evaluacijama kao posebno vrijedni i poticajni za kritičko usvajanje sadržaja obuhvaćenih kolegijem i mogućnost primjene tih sadržaja u svakodnevnom životu i budućem poslu.

RWCT; visokoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Our experiences with the RWCT system for higher education

nije evidentirano

RWCT; higher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XI. godišnja konferencija hrvatskih psihologa. Psihologija u poboljšanju kvalitete življenja

Podaci o skupu

XI. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA

predavanje

22.10.2003-25.10.2003

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija