Kvaliteta škole: razlike u percepciji roditelja učenika osnovnih i srednjih škola (CROSBI ID 500626)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ferić, Martina
hrvatski
Kvaliteta škole: razlike u percepciji roditelja učenika osnovnih i srednjih škola
Ovaj rad dio je pilot istraživanja koje je provedeno krajem 2003. godine na području Bujštine (Buje, Novigrad, Umag, Oprtaj, Brtonigla) kao priprema za glavno istraživanje projekta « ; Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju» ; (glavni istraživač prof.dr.sc. Josipa Bašić, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu) koje se upravo provodi na četiri lokaliteta Istarske županije. U istraživanju je sudjelovalo 137 roditelja učenika 7 osnovnih škola i 130 roditelja učenika 3 srednje škole (75, 7% majki, 22, 1% očeva, 2, 2% nepoznato). Podaci su obrađeni analizom varijance. Rezultati ukazuju kako roditelji učenika osnovnih škola procjenjuju kvalitetu škole višom nego roditelji učenika srednjih škola i to u odnosu na: školsko okruženje, program, suradnju roditelj-škola i odnos učitelj-učenik. Dobiveni rezultati otvaraju pitanje uzroka niže roditeljske percepcije kvalitete škole kada se radi o srednjim školama s napomenom da pri traženju odgovora treba imati na umu veću povezanost roditelja sa školom kod djece niže dobi te samim time i, vjerojatno, drugačiju sliku u odnosu na kvalitetu škole.
kvaliteta škole; percepcija roditelja; osnova škola; srednja škola; razlike u percepciji
nije evidentirano
engleski
School quality: Differences between parents’ perception of elementary/middle and high school students
nije evidentirano
school quality; parents’ perception; elementary/middle school; high school; differences in perception
nije evidentirano
Podaci o prilogu
264-270-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stevanović, Marko
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Podaci o skupu
Škola bez slabih učenika
predavanje
28.10.2004-30.10.2004
Pula, Hrvatska