Učenje tehnike hodanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 500838)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šnajder, Viktor ; Babić, Vesna ; Pavičić, Tijana
hrvatski
Učenje tehnike hodanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
Već od prvog razreda osnovne škole u početnoj etapi učenja nastavnik mora postaviti jasan cilj, tj. da tijekom školovanja nauči djecu pravilnom hodanju. Valja imati na umu da bez pravilne tehnike hodanja nema ni pravilne tehnike trčanja, a s tim u vezi i mnogih drugih aktivnosti. U nižim razredima hodanje se uči oponašanjem, npr. učenici hodaju jedan za drugim poput stupaju kao "vojnici" ili kao npr. "visoki Ijudi", "niski ljudi" i sl. Uz pomoć vježbi i igara uči se hodati na prstima, na petama, na vanjskom i unutrašnjem rubu, s peta na prste i obratno, dugačkim i kratkim koracima, s različitim visinama podizanja bedara, križnim koracima i dokoracima, uči se hodati različitim brzinama, hodati sa skretanjima i okretanjem te hodati u formaciji (kolonama, vrstama i sl.). Pri učenju hodanja posebnu pažnju valja posvetiti uspravnom položaju tijela, načinu postavljanja noge na podlogu, te pokretima nogu. Tehnika hodanja uči se postupno i to tijekom čitava školovanja
hodanje; TZK; učenje
nije evidentirano
engleski
Learnin of walking technique in PE
nije evidentirano
walking; PE; learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
176-178-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
17.06.2003-21.06.2003
Rovinj, Hrvatska