Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga špeditera u tehničko-tehnološkoj organizaciji Hucke-pack prijevoza (CROSBI ID 339538)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Lovretić, Mihael Uloga špeditera u tehničko-tehnološkoj organizaciji Hucke-pack prijevoza / Ivaković, Čedomir (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2004

Podaci o odgovornosti

Lovretić, Mihael

Ivaković, Čedomir

hrvatski

Uloga špeditera u tehničko-tehnološkoj organizaciji Hucke-pack prijevoza

Intermodalni prijevoz promatra se u sklopu sustava složenog od prometnica, prometne infrastrukture, prometne tehnike, špediterskih poslova, pravne regulative te međunarodnih sporazuma i dogovora. Definirani su i sistematizirani osnovni pojmovi intermodalnog prijevoza, međunarodne špedicije te huckepack tehnologije. Na temelju analize prikupljenih podataka, objavljenih radova i studija utvrđeno je stanje i stupanj suvremene prometne tehnologije u Republici Hrvatskoj. Posebno su obrađeni uloga i mogućnosti špeditera u međunarodnom intermodalnom prijevozu. Špediter se promatra kao poduzetnik navedenog oblika suvremenog prometa. Prometno tržište, kao specifično tržište, promatra se vezano za društvenu i gospodarsku preobrazbu Republike Hrvatske. Tijekom čitavog istraživanja naglašena je uloga i značenje kombiniranog i intermodalnog prijevoza za gospodarski i prometni razvitak Republike Hrvatske. Huckepack tehnologija kao suvremen način željezničko-cestovnog prijevoza analizira se pomoću kvantitativnih pokazatelja, ističu se sve pozitivne i negativne značajke. Najvažnije pozitivne značajke huckepack tehnologije su: - povezivanje cestovnog i željezničkog prijevoza na vrlo brz, siguran i racionalan način bez prekrcaja tereta s cestovnih vozila na željezničke vagone i, obrnuto, sa željezničkih vagona na cestovna vozila - optimizacija efekata cestovne i željezničke infrastrukture - ubrzanje manipulacije i prijevoza tereta - povećanje ekološke razine na prometnicama. Najveći nedostatak huckepack tehnologije očituje se u angažiranju izuzetno velikoga početnoga kapitala za izgradnju huckepack-terminala, ukrcajno-iskrcajnih rampi i specijalnih željezničkih vagona. U radu se daje koncepcijski model integralnog informacijskog sustava koji bi činio logističku podršku međunarodnom intermodalnom prijevozu.

špediter; hucke-pack; prijevoz

nije evidentirano

engleski

Uloga špeditera u tehničko-tehnološkoj organizaciji Hucke-pack prijevoza

nije evidentirano

forwarder; hucke-pack; transport

nije evidentirano

Podaci o izdanju

120

20.12.2004.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada




Tehnologija prometa i transport