Dijete s jezičnim teškoćama u vrtiću i školi (kako ga prepoznati i kako djelovati) (CROSBI ID 500976)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Blaži, Draženka
hrvatski
Dijete s jezičnim teškoćama u vrtiću i školi (kako ga prepoznati i kako djelovati)
Iako nije važno da sva djeca usvajaju jezik po ustaljenom “ jezičnom kalendaru“ te iako manje zakašnjenje u usvajanju jezika ne uključuje obvezno i postojanje jezičnih ili govornih teškoća, moramo znati da postoje i djeca koja ne usvajaju jezik bez napora i znatno zaostaju za “ jezičnim kalendarom“ ostale djece. Često je tada riječ o razvojnom jezičnom poremećaju odnosno usporenom receptivnom i/ili ekspresivnom jezičnom razvoju. Ne tretiran stručno i u pravo vrijeme, ovaj se poremećaj proteže do školskog perioda kada nedostatno jezično znanje djeteta postaje glavna prepreka u postizanju akademskog uspjeha i osnovna teškoća u stjecaju vještine čitanja i pisanja. Samo pravodobnim prepoznavanjem djetetovih teškoća te upućivanjem na ranu logopedsku dijagnostiku i rehabilitaciju teškoće mogu biti uspješno u na vrijeme prevladane.
jezične poteškoće; komunikacija; govorna proizvodnja
nije evidentirano
engleski
Child with language impairments in day-care and school (how to recognize him and how to take action)
nije evidentirano
languae impairments; communication; speech production
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-76-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
"Dijete, odgojitelj i učitelj", zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom
Bacalja, Robert
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
"Dijete, odgojitelj i učitelj"
predavanje
21.05.2004-22.05.2004
Zadar, Hrvatska