Sustavski pristup suštinskoj organizacijskoj kompetentnosti: Od improvizacije do kreacije inteligentne organizacije (CROSBI ID 24192)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Pfeifer, Sanja
hrvatski
Sustavski pristup suštinskoj organizacijskoj kompetentnosti: Od improvizacije do kreacije inteligentne organizacije
Organizacijska kompetentnost shvaćena je kao sposobnost stvaranja superiornih rezultata. Izgradnja sposobnosti učenja profilira se kao dio šireg fenomena - fenomena izgradnje organizacijske kompetentnosti. Suprotno percepciji organizacijskog učenja kao diskretnog i incidentnog, učenje je kontinuiran, vremenski dugotrajan i ireverzibilan proces, koji ostavlja malo mjesta za improvizacije i jednokratna nadahnuća. Rezultat organizacijskog učenja je stvaranje nisko mobilnih i imperfektno imitativnih organizacijskih resursa (znanja, vejštine) i organizacijskih sposobnosti (organizacijske rutine, prakse, organizacijske kulture) koje je već danas moguće prepoznati kao nove ključne kriterije organizacijskog uspjeha. Razmotrena je ovisnost izgradnje učećih kapaciteta o strukturi i strategiji organizacije, te o karakteristikama okoline. Također je naznačen utjecaj koncepcije organizacije koja uči na redefiniciju upravljačkih alata i ekonomije kao znanosti
koncepcija organizacijskog učenja, organizacijsko znanje, rutinizacija izgradnje znanja
nije evidentirano
engleski
System approach to core organizational competence: From improvisation toward creation of the intelligent organization
nije evidentirano
concept of the organizational learning, organizational knowledge, routinization of knowledge building
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-52-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Organizacija koja uči
Božičević, Juraj
Zagreb: Hrvatsko društvo za sustave (CROSS)
1998.
953-6065-13-4