How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case (CROSBI ID 501853)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Aparac, Tatjana ; Vrana, Radovan ; Badurina, Boris ; Dragija, Martina
engleski
How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case
U radu se predstavlju rezultati istraživanja provedenog među stduentima knjižnične i informacijske znanosti u odnosu na stupanja njihovih vještina u radu s novim tehnologijama.
LIS Education; Students' ICT skills
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
164-172-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of the Fourth World Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions: An IFLA Pre-conference
Woolls, Blanche ; Sheldon, Brooke E.
München: K. G. Saur
Podaci o skupu
Delivering Lifelong Cpntinuing Professional Education Across Space and Time : The 4th World Conferenc eon Continuing Professional Education for the LIbrary and Infromation Science Prfoessions
predavanje
18.08.2001-20.08.2001
Chester (VT), Sjedinjene Američke Države