Koliko nas košta kvaliteta (CROSBI ID 501862)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Peršić, Milena
hrvatski
Koliko nas košta kvaliteta
Troškovi kvalitete postaju kriterij ocjene konkurentskih prednosti poslovnog sustava na stohastičkom turističkom tržištu. Porast ukupne kvalitete jedan je od temeljnih zadataka menadžmenta, koji se mora prilagoditi suvremenim globalizacijskim procesima na tržištu, na kojem dominira nesigurnost i rizik. Opstanak na globalnom tržištu rezultat je uspješne borbe s konkurencijom, gdje se u prvi plan stavlja sposobnost menadžera da realno procijeni situaciju u okruženju, potencijale i mogućnosti konkurencije. U turizmu kao radno i kapitalno intenzivnoj djelatnosti, potrebno je ustrojiti sustav u kojem će biti moguće konstantno snižavanje troškove i skraćivanje vremena odvijanja poslovnog ciklusa. Tu u prvi plan dolazi čovjek, čija osposobljenost mora biti u funkciji porasta produktivnosti rada i podizanja kvalitete usluga. U prvi plan se dakle stavlja ČOVJEK, koji postaje ključ uspjeha, jer mora osigurati sustavan rast rezultata poslovanja u uvjetima dominacije potreba i želja kupaca kojima se poslovni sustav treba nametnuti kroz dominaciju komparativnih prednosti, koje treba pretvoriti u vlastite konkurentske prednosti.
turizam; kvaliteta; troškovi; zaposleni; edukacija
nije evidentirano
engleski
Which are the quality costs
nije evidentirano
tourism; quality; costs; emploie; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Čovjek - ključ uspjeha u turizmu
predavanje
09.04.2003-10.04.2003
Opatija, Hrvatska