Obilježja, vizija i cijevi turističke destinacije "Opatijska Rivijera" (CROSBI ID 109645)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Peršić, Milena
hrvatski
Obilježja, vizija i cijevi turističke destinacije "Opatijska Rivijera"
U definiranju obilježja, vizije i ciljeva daljnjeg razvoja « Opatijske rivijere» kao značajnog segmenta unutar destinacije « Kvarner» , treba poći od spoznaje da se radi o rivijeri koja ima tradiciju od 160 godina kontinuiranog bavljenja turizmom po značajkama, koje su bile i ostale prepoznatljivima diljem Europe. Današnju revitalizaciju turizma « Opatijske rivijere» treba povezivati s poduzetničkim duhom zainteresiranih investitora i motivima njihova ulaganja na ove prostore. Uzor treba tražiti i u idejama svojevremeno veoma uspješnog menadžera Friedricha Juliusa Schülera (1832 – 1894.), koji je kao generalni direktor korporacije « Društva južnih željeznica» iskoristio priliku, da uloženi kapital u zemljišta tadašnjeg ribarskog naselja oplemeni i ovu destinaciju učini prepoznatljivom. Naime, on je uz mnoge poduhvate vezane za unapređenje željezničkog prometa, ocijenio korisnim graditi luksuzne objekte uz svoje pruge (hoteli, vile, sanatoriji), čime je željeznički promet učinio rentabilnim, a mnoge nove destinacije prepoznatljivim. Iskoristio je povoljan položaj i blagu klimu « Opatijske rivijere» , te angažirao vrhunske stručnjake na osmišljavanju njenih razvojnih mogućnosti. Tako u veoma kraktom roku ovu do tada nepoznatu destinaciju pretvara u konkurentsko austrijsko lječilište, nasuprot mnogim zimskim lječilištima na francuskoj rivijeri i centralnoj Europi. Upravo na ovim spoznajama treba pristupiti proučavanju prošlosti, kritičkom sagledavanju sadašnjost i osmišljavanju budućnosti turističkog razvoja « Opatijske rivijere» .
Opatijska Rivijera; turistička destinacija; turistički proizvod; swot analiza;
nije evidentirano
engleski
Characteristic, vision and objectives od tourist destination "Opatijska Rivijera"
nije evidentirano
Opatija Riviera; tourist destination; tourist produkt; swot analysis
nije evidentirano