Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu (CROSBI ID 2355)

Autorska knjiga | priručnik

Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Stričević, Ivanka ; Maleš, Dubravka ; Matijević, Milan Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu. Zagreb: Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2004

Podaci o odgovornosti

Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Stričević, Ivanka ; Maleš, Dubravka ; Matijević, Milan

hrvatski

Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu

Priručnik predstavlja bitno izmijenjenu verziju rukopisa nastalog u sklopu znanstveno-primijenjenog projekta &laquo ; Obrazovanje za mir i ljudska prava za hrvatske osnovne škole&raquo ; , što se ostvarivao od 1997. do 1999. godine pod pokroviteljstvom UNESCO-a, Vlade Kraljevine Nizozemske i Vlade Republike Hrvatske. Podijeljen je u dvije međusobno povezane cjeline. U prvom dijelu se u sedam poglavlja obrađuju ključna pitanja iz područja ljudskih prava i obrazovanja za ljudska prava (Što su ljudska prava, Teorijski izvori ljudskih prava, Međunarodni sustav ljudskih prava, Bitna obilježja i podjele ljudskih prava, Pravo na obrazovanje i ostvarivanje ljudskih prava, Obrazovanje za ljudska prava i Obrazovanje za ljudska prava u Hrvatskoj). Teorijske analize podloga su Programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava koji čini drugi dio Priručnika. Program je podijeljen u pet odgojno-obrazovnih cjelina (Otkrivanje sebe: Učenje za samosvijest i samopoštovanje ; Upoznavanje drugih: Učenje za razumijevanje i poštivanje razlika ; Život u demokratskoj zajednici: Učenje za demokratsko građanstvo ; Izgradnja i učvršćenje mira: Učenje za mirno rješavanje sukoba ; Očuvanje cjeline svijeta: Učenje za globalnu perspektivu). Program završava poglavljem o primjeni i osiguranju kvalitete, uz posebano izrađen instrument za samovrednovanje škola – SOK. Knjiga je dopunjena prilozima (izvorima za samoobrazovanje učitelja te pojednostavnjenim tekstovima Opće deklaracije o ljudskim pravima, Konvencije o pravima djeteta i Ustava Republike Hrvatske, koji su namijenjeni učenicima), a na kraju se nalazi sažetak na engleskom jeziku.

ljudska prava; obrazovanje za ljudska prava; program; pedagoški priručnik; vježbe za učenike

nije evidentirano

engleski

Teaching Rights and Freedoms: Elementary School Teachers' Manual - with activities for grades 1-4

nije evidentirano

human rights; human rights education; programme; teachers' manual; students' activities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2004.

953-175-205-2

460

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija