Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vzgoja in izobraževanje nadarjenih učencev v tradicionalnih in kvalitetnih šolah (CROSBI ID 502066)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Stevanović, Marko Vzgoja in izobraževanje nadarjenih učencev v tradicionalnih in kvalitetnih šolah // Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij = The gifted between theory and practice : collection of scientific papers : international scientific symposium / Blažič, Marjan (ur.). Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene, 2003. str. 358-364-x

Podaci o odgovornosti

Stevanović, Marko

hrvatski

Vzgoja in izobraževanje nadarjenih učencev v tradicionalnih in kvalitetnih šolah

Darovitog učenika danas promatramo kao pojedinca koji ima razvijen jedinstven sklop osobina ličnosti koje se mogu razvijati u kalitetnoj školi. Kvalitetna škola je škola stvaralaštva. Učenje se zasniva na samostalnim, partnerskim i timskim istraživačkim postupcima na projektima i projektnim zadacima. Učenik se u podjednakoj mjeri može razvijati na kognitivnom, afektivnim i psihomotoričkom području.

nadareni učenici; tradicionalna škola; lični poterncijal; kvalirtetna škola

nije evidentirano

engleski

Education of gifted students in traditional and guality schools

nije evidentirano

gifted students; traditional school; personality potrentials; guality schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

358-364-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Nadarjeni med teorijo in prakso ; The Gifted Between Theory and Practice

predavanje

05.06.2003-06.06.2003

Novo Mesto, Slovenija

Povezanost rada

Biologija