Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Rezultati i planovi (CROSBI ID 30188)

Prilog u knjizi | ostalo

Spajić-Vrkaš, Vedrana Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Rezultati i planovi // Dileme obrazovanja za demokraciju: Što će škola demokraciji? Što će demokracija školi? / Dvornik, Srđan ; Uzelac, Maja (ur.). Zagreb: Heinrich-Böll-Stiftung, 2003. str. 67-76-x

Podaci o odgovornosti

Spajić-Vrkaš, Vedrana

hrvatski

Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Rezultati i planovi

U radu se predstavljaju projekti koje je Centar ostvario: Mreža sveučilišnih centara za ljudska prava u Jugoistočnoj Europi (SEE-HRC-NET Project), Istraživanje mladih, Osiguranje kvalitete u obrazovanju za demokratsko građanstvo (EDC-QA Project), Afirmacija romske mladeži (AFROM), Priručnici za ljudska prava. Posebna pozornost posvećuje se novim projektima Učenje za ljudska prava na sveučilištu i Kurikulum za ljudska prava i demokratsko građanstvo na sveučilištu.

obrazovanje za demokraciju, obrazovanje za ljudska prava, sveučilište, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Research and Training Centre for Human Rights and Democratic Citizenship of the Faculty of Philosophy University of Zagreb: Results and Plans

nije evidentirano

education for democracy, human rights education, university, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-76-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Dileme obrazovanja za demokraciju: Što će škola demokraciji? Što će demokracija školi?

Dvornik, Srđan ; Uzelac, Maja

Zagreb: Heinrich-Böll-Stiftung

2003.

953-98520-2-1

Povezanost rada

Pedagogija