Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjerenje vrijednosti marke (CROSBI ID 110056)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vranešević, Tihomir ; Marušić, Mira Mjerenje vrijednosti marke // Biochemia medica, 1 (2003), 1; 129-148

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Marušić, Mira

hrvatski

Mjerenje vrijednosti marke

Rad se bavi osnovnim problemima upravljanja markom, te analizira postojeće modele. Autori prikazuju i vlastiti model, te njegovu empirijsku podlogu.

upravljanje markom, mjerenje vrijednosti marke

nije evidentirano

engleski

Brand-value measurement

nije evidentirano

brand management, brand-value measurement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2003.

129-148

objavljeno

1330-0962

1846-7482

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice