Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Temeljene odrednice investiranja u obrazovanje odraslih (CROSBI ID 110125)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Barić, Vinko Temeljene odrednice investiranja u obrazovanje odraslih // Pomorski zbornik, 41 (2003), 361-379-x

Podaci o odgovornosti

Barić, Vinko

hrvatski

Temeljene odrednice investiranja u obrazovanje odraslih

U radu se raspravlja o složenom fenomenu investiranja u obrazovanje. Obrazovanje, uz zdravlje, predstavlja temeljnu kvalitetu svakog pojedinca. Sve naglašenije promjene u bližem i daljem okruženju utječu na potrebu primjerene usklađenosti ranije stečenih znanja s onima koja su potrebna da bi pojedinac ostao na tržištu rada. U svezi toga, znanstvena i stručna javnost često spominje koncept cjeloživotnog obrazovanja. Tako shvaćen pristup obrazovanju traži primjenu analitičkih metoda za ocjenu isplativosti investiranja u obrazovanje. Jedan od njih jest cost-benefit metoda. U osnovi analize troškova i koristi od ulaganja u obrazovanje nalaze se monetarne i nemonetarne koristi obrazovnih pojedinaca. Općenito, u formalnom obrazovanju vrijedi zakon opadajućih prinosa koji se kompenzira sve prisutnijim oblicima neformalnog obrazovanja. Cjeloživotno obrazovanje, funkcionalna pismenost, formalno-neformalno obrazovanje, povratno obrazovanje, zakon opadajući prinosa, cost-benefit analiza, obrazovni trening

cjeloživotno obrazovanje; funkcionalna pismenost; formalno-neformalno obrazovanje; povratno obrazovanje; zakon opadajući prinosa; cost-benefit analiza; obrazovni trening

nije evidentirano

engleski

Basic determinant for further education investments

nije evidentirano

life-long education; functional literacy; formal/informal education; refresher training; decreasing yield law; cost-benefit analysis; professional training

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

2003.

361-379-x

objavljeno

0554-6397

Povezanost rada

Pedagogija