Tri atributivna problema srednjotalijanskih škola, Daddi, Lo Spagna, Cigoli u Strossmayerovoj galeriji (CROSBI ID 81500)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cvetnić, Sanja
hrvatski
Tri atributivna problema srednjotalijanskih škola, Daddi, Lo Spagna, Cigoli u Strossmayerovoj galeriji
Uvažavajući nova istraživanja i autopsiju komparativnoga materijala u inozemstvu razmotreni su atributivni problemi triju slika u Strossmayerovoj galeriji u Zagrebu. Fragment Raspeća je najstarija slika u Galeriji. Umjesto atribucije Daddiju, kako prenose kalatozi ili Daddijevoj radionici, kako ukazuju Offner i Boskovits, predlaže se Daddijev bliži sljedbenik, autor Navještenja u Louvru, Pariz. Bogorodica zaštitnica Giovannija Lo Spagna uspoređena je s freskama u Umbriji i crtežom u bečkoj Albertini. Slika Ecce Homo, pripisana Lodovicu Caracciju je kopija po istoj temi autografa koji se nalazi u firentinskoj galeriji Pitti.
Strossmayerova galerija; slikarstvo; Daddi; Lo Spagna; Cigoli
nije evidentirano
engleski
Three Problems of Attribution, Paintings From Central Italy at the Strossmayer Gallery in Zagreb, Daddi, Lo Spagna and Cigoli
nije evidentirano
Strossmayer gallery; painting; Daddi; Lo Spagna; Cigoli
nije evidentirano