Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tri atributivna problema srednjotalijanskih škola, Daddi, Lo Spagna, Cigoli u Strossmayerovoj galeriji (CROSBI ID 81500)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Cvetnić, Sanja Tri atributivna problema srednjotalijanskih škola, Daddi, Lo Spagna, Cigoli u Strossmayerovoj galeriji // Radovi Instituta za povijest umjetnosti, 21 (1997), 21; 68-77

Podaci o odgovornosti

Cvetnić, Sanja

hrvatski

Tri atributivna problema srednjotalijanskih škola, Daddi, Lo Spagna, Cigoli u Strossmayerovoj galeriji

Uvažavajući nova istraživanja i autopsiju komparativnoga materijala u inozemstvu razmotreni su atributivni problemi triju slika u Strossmayerovoj galeriji u Zagrebu. Fragment Raspeća je najstarija slika u Galeriji. Umjesto atribucije Daddiju, kako prenose kalatozi ili Daddijevoj radionici, kako ukazuju Offner i Boskovits, predlaže se Daddijev bliži sljedbenik, autor Navještenja u Louvru, Pariz. Bogorodica zaštitnica Giovannija Lo Spagna uspoređena je s freskama u Umbriji i crtežom u bečkoj Albertini. Slika Ecce Homo, pripisana Lodovicu Caracciju je kopija po istoj temi autografa koji se nalazi u firentinskoj galeriji Pitti.

Strossmayerova galerija; slikarstvo; Daddi; Lo Spagna; Cigoli

nije evidentirano

engleski

Three Problems of Attribution, Paintings From Central Italy at the Strossmayer Gallery in Zagreb, Daddi, Lo Spagna and Cigoli

nije evidentirano

Strossmayer gallery; painting; Daddi; Lo Spagna; Cigoli

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (21)

1997.

68-77

objavljeno

0350-3437

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti