Adaptive Teaching Based on Knowledge Space Theory (CROSBI ID 340127)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Prišćan, Sonja
Mornar, Vedran
engleski
Adaptive Teaching Based on Knowledge Space Theory
Udaljeno učenje putem Interneta danas više nije novost ni u svijetu, niti u Hrvatskoj. Postojeći obrazovni programi su interaktivni, multimedijalni, omogućuju samoučenje, samotestiranje i interakciju s mentorom. Međutim, vrlo je malo sustava koji se prilagođuju studentu prateći njegov napredak i njegove odgovore na pitanja. Takvo prilagođavanje studentu naziva se adaptivno testiranje i adaptivno podučavanje. U ovom radu dan je pregled postojećih slobodno dostupnih i komercijalnih alata za učenje i testiranje koji se prilagođuju polazniku po njegovom znanju i obrazovnim ciljevima. Svi su ti alati zasnovani na web tehnologiji, te ih njihove adaptivnosti možemo nazvati i adaptivnom hipermedijom. Različiti alati koriste različite metode za adaptivnost. Rješenje, koje je opisano u ovom radu, koristi se za svoju adaptivnost, primjenom teorije prostora znanja koja je također opisana u radu. Jezgru sustava čini baza podataka koji sadrži strukturirani model mogućih stanja znanja u određenom području. Ispitanici preko hipertekstualnog sučelja komuniciraju sa sustavom u cilju procjenjivanja svojih predznanja za daljnju organizaciju svojeg obrazovanja. Sustav im na kraju predlaže redoslijed tečajeva koje trebaju pohađati, te im ispiše one cjeline gradiva (čestice znanja) na koje trebaju posebno obratiti pažnju, jer nisu znali odgovore na pitanja vezane uz te cjeline. Sustav je razvijan i testiran na konkretnom prostoru znanja kojeg pokrivaju tečajevi za obrazovanje korisnika CARNeta i SRCA.
Distance learning; adaptive learning; knowledge space
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
125
02.12.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb