Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti : rezultati istraživanja (CROSBI ID 502885)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Baranović, Branislava Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti : rezultati istraživanja // Dan sjećanja na Holokaust i sprječavanja zločina protiv čovječnosti: Obrazovanje za sprječavanje svih zločina protiv čovječnosti Zagreb, Hrvatska, 27.01.2004-27.01.2004

Podaci o odgovornosti

Baranović, Branislava

hrvatski

Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti : rezultati istraživanja

U izlaganju su prezentirati rezultati empirijskog istraživanja Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti. Istraživanje je provedeno 2003. god. na populaciji nastavnika povijesti u osnovnim i srednjim školama s nastavom na srpskom i hrvatskom jeziku u županijama na koje se odnosi moratorij: Osječko - baranjska i Vukovarsko - srijemska.u srpnju 2003. godine. Ispitivano je mišljenje nastavnika o ključnim aspektima nastave povijesti i ukidanju moratorija na poučavanje najnovije povijesti na području bivše Jugoslavije. Rezultati su da između nastavnika povijesti u školama na srpskom jezika i nastavnika u školama na hrvatskom jeziku postoji značajna razlika u mišljenjima kada je riječ o poučavanju najnovije povijesti na području bivše Jugoslavije, uključensti povijesti nacionalnih manjina te ukidanja moratorija. Istraživanje ukazuje da je područje nastave povijesti još uvijek vrlo osjetljivo i da svaka neobjektivnost, neuvažavanje stajališta i stereotipiziranje bilo koje od "strana" može pogoršati odnose između nastavnika povijesti i pojačati konfliktnost koja je vidljiva u njihovim odgovorima. No, iz podataka je isto tako vidljivo da postoje pomaci u pravcu suradnje i znakovi volje (barem kod dijela ispitanika) za razvijanjem tolerantnijih odnosa, uključujući i sporna pitanja nastave povijesti.

nastava povijesti; najnovija povijest na području bivše Jugoslavije; moratorij; nastavnici osnovnih i srednjih škola; empirijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Teacher's views on teaching recent history in primary and secondary schools in the Podunavlje region

nije evidentirano

teaching history; recent history on the territory of Ex Yugoslavia; moratorium; elementary and secondary school teachers; empirical research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Dan sjećanja na Holokaust i sprječavanja zločina protiv čovječnosti: Obrazovanje za sprječavanje svih zločina protiv čovječnosti

predavanje

27.01.2004-27.01.2004

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice