Dinamika znanja i obrazovanja (CROSBI ID 503068)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žarnić, Berislav
hrvatski
Dinamika znanja i obrazovanja
U ovom ćemo eseju dotaknuti neka pitanja koja nastaju na dodirnim točkama pojma o znanju i pojma o obrazovanju. U prvom dijelu, koristimo važne uvide u svojstva teorija: za ne-empirijske znanosti, Gödelove « ; ; teoreme nepotpunosti» ; ; , te za empirijske znanosti, Popperov dokaz nemogućnosti verifikacije znanstvenih zakona. Na temelju tih uvida, postavljamo tvrdnju da se znanje ne može definirati ako se u sadržaj pojma o znanju ne uključi i znanje o znanju. U drugom dijelu, kratko naznačujemo neke pedagoške posljedice koje proizlaze iz shvaćanja da nema znanja koje ne uključuje znanje o znanju. Posebno se ističe teza da ako znanje uključuje znanje o znanju, onda obrazovanje usmjereno prema razvoju spoznajnih sposobnosti mora uključiti i razvoj metakognitivnih sposobnosti. U trećem dijelu, analiziramo jedan primjer iz književnosti, koji je prikladan za takvo obrazovanje.
logika; znanje; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Dynamics of Knowledge and Education
nije evidentirano
logic; knowledge; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
44-52-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Škola nade - znanje i obrazovanje: poruke
Crnčić, Josip: Puževski, Valentin
Križevci: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096