Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dinamika znanja i obrazovanja (CROSBI ID 503068)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Žarnić, Berislav Dinamika znanja i obrazovanja // Škola nade - znanje i obrazovanje: poruke / Crnčić, Josip: Puževski, Valentin (ur.). Križevci: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004. str. 44-52-x

Podaci o odgovornosti

Žarnić, Berislav

hrvatski

Dinamika znanja i obrazovanja

U ovom ćemo eseju dotaknuti neka pitanja koja nastaju na dodirnim točkama pojma o znanju i pojma o obrazovanju. U prvom dijelu, koristimo važne uvide u svojstva teorija: za ne-empirijske znanosti, Gödelove &laquo ; ; teoreme nepotpunosti&raquo ; ; , te za empirijske znanosti, Popperov dokaz nemogućnosti verifikacije znanstvenih zakona. Na temelju tih uvida, postavljamo tvrdnju da se znanje ne može definirati ako se u sadržaj pojma o znanju ne uključi i znanje o znanju. U drugom dijelu, kratko naznačujemo neke pedagoške posljedice koje proizlaze iz shvaćanja da nema znanja koje ne uključuje znanje o znanju. Posebno se ističe teza da ako znanje uključuje znanje o znanju, onda obrazovanje usmjereno prema razvoju spoznajnih sposobnosti mora uključiti i razvoj metakognitivnih sposobnosti. U trećem dijelu, analiziramo jedan primjer iz književnosti, koji je prikladan za takvo obrazovanje.

logika; znanje; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Dynamics of Knowledge and Education

nije evidentirano

logic; knowledge; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

44-52-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola nade - znanje i obrazovanje: poruke

Crnčić, Josip: Puževski, Valentin

Križevci: Hrvatski pedagoško-književni zbor

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filozofija