crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 177921

Časopis

Autori: Prskalo, Ivan; Findak, Vladimir; Babin, Josip
Naslov: Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi
( The succes of Learning Methods in Teaching Physical Education to Young School-Age Children )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 144 (2003), 4; 486-493
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: metode učenja; motorička znanja
( Learning Methods; Motor Knowledge )
Sažetak:
Temeljem rezultata provedenog eksperimenta na 297 učenika mlađe školske dobi s ciljem utvrđivanja razlike u učinkovitosti obuke nastavne teme: « ; ; Kolut naprijed s mjesta» ; ; primjenom analitičke i sintetičke metode učenja, pokazuje se veća uspješnost u učenju novog motoričkog gibanja primjenom sintetičke metode učenja. Razlog tomu je u činjenici promatranja pojava u cjelovitom obliku što je značajka te dobi uz istodobno ograničenu sposobnost analitičkog mišljenja. Potvrđena prednost sintetičke metode učenja je i u tome što omogućuje dolazak do izražaja učeničke individualnosti. Posebno je ta metoda učenja primjerena u radu s učenicima nižih razreda osnovne škole. Osim toga, programski sadržaji za učenike od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole dosta su jednostavne strukture pa je njihovo učenje u cjelini, odnosno ponavljanje uz postupno ispravljanje pogrešaka, velika olakšica za živčani sustav i ubrzava proces automatizacije. Pravilno primijenjen metodski postupak otklonio je poteškoće koje su se mogle pojaviti tijekom učenja motoričkog gibanja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4