Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu (CROSBI ID 110534)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Smolčić Jurdana, Dora
hrvatski
Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu
U radu se u kontekstu uvjeta na globalnom svjetskom tržištu obrađuje i definira značaj i uloga menadžmenta okoliša u turizmu. Upravo u turizmu menadžment okoliša ima najistaknutiju ulogu u odnosu na ostale gospodarske djelatnosti, te upravo je u turizmu najizraženija međusobna uvjetovanost između dobrog menadžementa okoliša i uspjeha na tržištu. U radu se obrazlaže i problematika eko-marki, njihov značaj, ali i problemi utvrđivanja njihove pouzdanosti i vjerodostojnosti.
menadžment okoliša; turističko tržište; eko-marke; turistička potražnja
nije evidentirano
engleski
Market conditionality for environmental management in tourism
nije evidentirano
environmental management; tourist market; eco-labels; tourism demand
nije evidentirano