Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu (CROSBI ID 110534)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Smolčić Jurdana, Dora Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 2; 153-162-x

Podaci o odgovornosti

Smolčić Jurdana, Dora

hrvatski

Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu

U radu se u kontekstu uvjeta na globalnom svjetskom tržištu obrađuje i definira značaj i uloga menadžmenta okoliša u turizmu. Upravo u turizmu menadžment okoliša ima najistaknutiju ulogu u odnosu na ostale gospodarske djelatnosti, te upravo je u turizmu najizraženija međusobna uvjetovanost između dobrog menadžementa okoliša i uspjeha na tržištu. U radu se obrazlaže i problematika eko-marki, njihov značaj, ali i problemi utvrđivanja njihove pouzdanosti i vjerodostojnosti.

menadžment okoliša; turističko tržište; eko-marke; turistička potražnja

nije evidentirano

engleski

Market conditionality for environmental management in tourism

nije evidentirano

environmental management; tourist market; eco-labels; tourism demand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2003.

153-162-x

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost