Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu (CROSBI ID 110606)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Alkier Radnić, Romina ; Gračan, Daniela Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 1; 153-165

Podaci o odgovornosti

Alkier Radnić, Romina ; Gračan, Daniela

hrvatski

Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu

Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste. Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.

destinacijsko promišljanje turizma ; kvalitetan turistički proizvod ; repozicioniranje Opatijske rivijere ; strategijsko marketinško planiranje

nije evidentirano

engleski

The role of strategic marketing planning in repositioning the Opatija riviera on the tourist market

nije evidentirano

destination tourism deliberation ; quality tourist product ; Opatija Riviera repositioning ; strategic marketing planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2003.

153-165

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost