Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu (CROSBI ID 110606)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alkier Radnić, Romina ; Gračan, Daniela
hrvatski
Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu
Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste. Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.
destinacijsko promišljanje turizma ; kvalitetan turistički proizvod ; repozicioniranje Opatijske rivijere ; strategijsko marketinško planiranje
nije evidentirano
engleski
The role of strategic marketing planning in repositioning the Opatija riviera on the tourist market
nije evidentirano
destination tourism deliberation ; quality tourist product ; Opatija Riviera repositioning ; strategic marketing planning
nije evidentirano