Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije (CROSBI ID 110608)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Alkier Radnić, Romina Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 2; 231-246

Podaci o odgovornosti

Alkier Radnić, Romina

hrvatski

Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije

Činjenica je da daljnji kvalitativni turistički razvoj nije moguće postići bez sustavne primjene načela marketinga kao poslovne filozofije i strategije. Uspješan turistički razvoj destinacije nije moguće ostvariti bez uvažavanja marketinškog pristupa koji analizira i upozorava na trendove na svjetskoj turističkoj sceni, te definira dugoročnu viziju turističkog proizvoda destinacije u kontekstu njezine razvojne strategije. Marketinškim naporima mora se odgovoriti na pitanja o relevantnim prednostima i nedostacima turističke detinacije, a u cilju postizanje što većeg stupnja podudaranja sa željama i zahtjevima turističke potražnje. Time se djeluje i na daljnje formiranje turističkog proizvoda destinacije koji mora biti prepoznatljiv i mora steći odgovarajući imidž. Sve turističke destinacije pružaju brojne i vrlo slične usluge, ali samo neke od njih mogu postići traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju. U tim komponentama treba tražiti odrednice budućeg turističkog identiteta destinacije kojeg trebaju pažljivo njegovati i sinhronizirati turistički djelatnici primjenom svih marketinških napora.

marketinški pristup razvoju destinacije ; inventivnost i originalnost turističke destinacije ; turistički identitet destinacije ; kreiranje imidža destinacije.

nije evidentirano

engleski

Die Marketingaspekte in der Entwicklung der touristischen Destination

nije evidentirano

Marketingszutritt zur Entwicklung der Destination ; Erfindungsgabe und Originalität

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2003.

231-246

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost