Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije (CROSBI ID 110608)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alkier Radnić, Romina
hrvatski
Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije
Činjenica je da daljnji kvalitativni turistički razvoj nije moguće postići bez sustavne primjene načela marketinga kao poslovne filozofije i strategije. Uspješan turistički razvoj destinacije nije moguće ostvariti bez uvažavanja marketinškog pristupa koji analizira i upozorava na trendove na svjetskoj turističkoj sceni, te definira dugoročnu viziju turističkog proizvoda destinacije u kontekstu njezine razvojne strategije. Marketinškim naporima mora se odgovoriti na pitanja o relevantnim prednostima i nedostacima turističke detinacije, a u cilju postizanje što većeg stupnja podudaranja sa željama i zahtjevima turističke potražnje. Time se djeluje i na daljnje formiranje turističkog proizvoda destinacije koji mora biti prepoznatljiv i mora steći odgovarajući imidž. Sve turističke destinacije pružaju brojne i vrlo slične usluge, ali samo neke od njih mogu postići traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju. U tim komponentama treba tražiti odrednice budućeg turističkog identiteta destinacije kojeg trebaju pažljivo njegovati i sinhronizirati turistički djelatnici primjenom svih marketinških napora.
marketinški pristup razvoju destinacije ; inventivnost i originalnost turističke destinacije ; turistički identitet destinacije ; kreiranje imidža destinacije.
nije evidentirano
engleski
Die Marketingaspekte in der Entwicklung der touristischen Destination
nije evidentirano
Marketingszutritt zur Entwicklung der Destination ; Erfindungsgabe und Originalität
nije evidentirano