Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvantitativna i kvalitativna obilježja nautičkog turizma u strategiji razvitka hrvatskog turizma (CROSBI ID 110676)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Gračan, Daniela ; Alkier Radnić, Romina Kvantitativna i kvalitativna obilježja nautičkog turizma u strategiji razvitka hrvatskog turizma // Pomorski zbornik, 41 (2003), 1; 309-318

Podaci o odgovornosti

Gračan, Daniela ; Alkier Radnić, Romina

hrvatski

Kvantitativna i kvalitativna obilježja nautičkog turizma u strategiji razvitka hrvatskog turizma

Nautički turizam predstavlja izuzetno pogodan sadržaj za obogaćivanje turističke ponude Hrvatske. Iako je još uvijek njegov udio u ukupnom turizmu Hrvatske bezrazložno nizak u odnosu na postojeće mogućnosti, njegovim bi se razvojem automatski u svijesti potencijalnih turista napustio model jeftine zemlje masovnog turizma te bi Hrvatska predstavljala turističku zemlju primjerenu potrebama suvremenih turista. Analizom postojeće nautičko-turističke ponude, temeljene na aktualnim podacima, kao i konstantnim pozitivnim trendom kretanja broja vezova u moru i na kopnu, u radu se nastoji ukazati na nužnost kvalitativnog i kvantitativnog unapređenje nautičko-turističkog proizvoda sa ciljem kreiranja prepoznatljivog image a cjelokupnog hrvatskog turizma, što neće biti moguće bez sustavne primjene načela strategijskog marketinga, a u cilju postizanja što većeg stupnja podudaranja sa zahtjevima i željama turističke potražnje. Temeljna svrha ovog rada je utvrđivanje signifikantnosti veze između nautičkog turizma i njegovog utjecaja na strategiju ukupnog hrvatskog turizma.

nautičko-turistička ponuda ; strateški razvoj ; perspektiva razvoja ; konkurentnost ; načela strategijskog marketinga

nije evidentirano

engleski

Quantitative and Qualitative features of nautical tourism within the travel and tourism strategy development in croatia

nije evidentirano

nautical tourism offer ; strategic development ; development perspective ; competitive ability ; principles of strategic marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41 (1)

2003.

309-318

objavljeno

0554-6397

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice