Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Developing the Sevice Quality in Small Companies through the Internal marketing (CROSBI ID 503853)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko Developing the Sevice Quality in Small Companies through the Internal marketing // An Enterprise Odyssey: Economics and Business in the New Millennium 2002 Proceedings / Sharma, S ; Galetić, L. (ur.). Zagreb: Graduate School of Economics & Business, 2002. str. 261-263-x

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko

engleski

Developing the Sevice Quality in Small Companies through the Internal marketing

Developing the Sevice Quality in Small Companies through the Internal marketing

Sevice Quality; Small Companies; Internal Marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

261-263-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sharma, S ; Galetić, L.

Zagreb: Graduate School of Economics & Business

Podaci o skupu

An Enterprise Odyssey: Economics and Business in the New Millennium 2002

predavanje

27.06.2002-29.06.2002

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport