Kršćanska etika u ozračju svakodnevice (CROSBI ID 2523)

Grbac, Josip Kršćanska etika u ozračju svakodnevice. Pazin: Josip Turčinović, 2004

Grbac, Josip

Kršćanska etika u ozračju svakodnevice

Knjiga pod naslovom Kršćanska etika u ozračju svakodnevice zahvaća u područje etičkih problema i izazova što ih kršćanin danas susreće u pluralnom i civilnom društvu. Prvo poglavlje: "Etičke i bioetičke dvojbe" je posvećeno etičkom i bioetičkom promišljanju i bioetičkim problemima današnjice. Obrađuju se aktualni problem genetskog istraživanja, problemi smrti i umiranja, kao i briga za zdravlje. Drugo poglavlje: "Neka posebno aktualna pitanja" raspravlja o vremenu nakon Domovinskog rata, o pitanju rastavljenih i ponovno oženjenih kršćana prema katoličkom pravnom statusu i pastoralu. Autoru ne promiču ni dva velika problema društva: homoseksualnost i droga. Treće poglavlje: "Pastoralni izazovi" je posvećeno pastoralnim izazovima Crkve u novom dobu. Problem se razrađuje pod vidom uklapanja laika u Crkvu i njihovom specifičnom području djelovanja. Četvrto poglavlje: "Hrvatska i Europa" je posvećeno aktualnoj temi o kojoj se danas puno raspravlja. Posljednja tema (Kroatien – Nation in Europa) je pisano na njemačkom jeziku. Pod izazovnim naslovom Kršćanska etika u ozračju svakodnevice autor promišlja o etičkom u našem društvu, o crkvenim i ljudskim odnosima, o vrednotama i moralnoj i političkoj čovjekovoj odgovornosti, o politici i dijalogu. Autor jasno iznosi stavove, probleme i izazove i Crkve i društva.

kršćanska etika; bioetičke dileme; genetski inženjering; pastoralni izazovi; homoseksualnost; droga

Christian ethics exposed to daily life

Christian ethics; bio-ethical dilemmas; genetic engineering; pastoral challenges; homosexuality; drugs