Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I) (CROSBI ID 111125)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Segetlija, Zdenko Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I) // Suvremena trgovina (Zagreb), 29 (2004), 5; 153-155-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I)

Teorijsko razmatranje odnosa proizvodnje i trgovine ima svoje ishodište u izučavanju odnosa u marketinškim kanalima. Značaj vertikalnih marketinških sustava u američkoj ekonomiji uočen je već početkom šezdesetih godina prošloga stoljeća. U Europi se početkom sedamdesetih godina afirmirao tzv. vertikalni partnerski marketing. Tih se godina ideja vertikalnog marketinga pokušala inkorporirati i u gospodarstvo tadašnje socijalističke Jugoslavije (u čijem je sastavu bila i Hrvatska). U suvremenijim uvjetima na razvoj vertikalnoga marketinga utjecao je i razvoj teorije menadžmenta kao i ideje o optimizaciji marketinških tokova i kanala. U današnjim se uvjetima ističe da su povećana razina zahtjeva potrošača, rastuća dinamika konkurencije i koncentracije kako na strani trgovine tako i na strani proizvodnje, te ubrzanje tehnoloških promjena razlozi za turbulentnost okružja gospodarskih subjekata i time potrebitih novih koncepcija vertikalnoga marketinga (npr. ECR-a). Te su mogućnosti jedini način i za održanje domaćih trgovaca na malo i proizvođača u današnjoj Republici Hrvatskoj.

kanali distribucije; marketinški kanali; vertikalni marketing; koncentracija

nije evidentirano

engleski

Relationsphip Production - Trade and Problems of Croatian Economy (I)

nije evidentirano

distribution cnannels; marketing channels; vertical marketing; concentration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29 (5)

2004.

153-155-x

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija