Kineziološka motrišta na školu i razvoj (CROSBI ID 504127)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Findak, Vladimir ; Prskalo Ivan
hrvatski
Kineziološka motrišta na školu i razvoj
Činjenica je da vrijeme u kojem živimo prate brojne promjene u svim sferama života i rada. Posljedice tih promjena i pozitivne i negativne, imaju posebnu specifićnu težinu kada su u pitanju djeca, učenici i mladež, a osobito se reflektiraju na njihovo zdravlje i odgoj. To je razlog što je u realnom životu sve veća disproporcija između podmirenja biotičkih potreba i tzv. civilizacijskih potreba ili točnije, između genetski uvjetovanih i civilizacijski nametnutih zahtjeva i to, dakako, na štetu prvih. Činjenica je i to da se neprirodnom načinu življenja najmlađih i mladih, izraženom kroz nedovoljan mišićni aktivitet, kao i neprimjerenom stanju njihova zdravlja, ne uvijek primjerenom provođenju slobodnog vremena, možemo najefikasnije suprotstaviti putem adekvatno provođenog tjelesnog vježbanja. Naime, ako su dimenzije antropološkog statusa u širem smislu i dimenzije zdravstvenog statusa, a putem tjelesnog vježbanja se može (i mora) direktno utjecati na čuvanje i unapređivanje zdravlja, djece, učenika i mladeži, nije teško zakljućiti da tjelesno vježbanje ima već i danas, a za pretpostaviti je da će u buduće imati još veći značaj ne samo za zdravlje, ne samo na za njihovo povoljnije stanje antropološkog statusa, nego i za život i rad najmlađih i mladih u suvremenom društvu.
škola; razvoj; kineziološko stajalište
nije evidentirano
engleski
Kineziological views of schooland and development
nije evidentirano
kineziological views; changes; anthrolopological status; school; development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-27-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Škola i razvoj
Prskalo, Ivan
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji
Podaci o skupu
Peti Dani Mate Demarina: Škola i razvoj
ostalo
13.05.2004-14.05.2004
Topusko, Hrvatska