Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kineziološka motrišta na školu i razvoj (CROSBI ID 504127)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Findak, Vladimir ; Prskalo Ivan Kineziološka motrišta na školu i razvoj // Škola i razvoj / Prskalo, Ivan (ur.). Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004. str. 23-27-x

Podaci o odgovornosti

Findak, Vladimir ; Prskalo Ivan

hrvatski

Kineziološka motrišta na školu i razvoj

Činjenica je da vrijeme u kojem živimo prate brojne promjene u svim sferama života i rada. Posljedice tih promjena i pozitivne i negativne, imaju posebnu specifićnu težinu kada su u pitanju djeca, učenici i mladež, a osobito se reflektiraju na njihovo zdravlje i odgoj. To je razlog što je u realnom životu sve veća disproporcija između podmirenja biotičkih potreba i tzv. civilizacijskih potreba ili točnije, između genetski uvjetovanih i civilizacijski nametnutih zahtjeva i to, dakako, na štetu prvih. Činjenica je i to da se neprirodnom načinu življenja najmlađih i mladih, izraženom kroz nedovoljan mišićni aktivitet, kao i neprimjerenom stanju njihova zdravlja, ne uvijek primjerenom provođenju slobodnog vremena, možemo najefikasnije suprotstaviti putem adekvatno provođenog tjelesnog vježbanja. Naime, ako su dimenzije antropološkog statusa u širem smislu i dimenzije zdravstvenog statusa, a putem tjelesnog vježbanja se može (i mora) direktno utjecati na čuvanje i unapređivanje zdravlja, djece, učenika i mladeži, nije teško zakljućiti da tjelesno vježbanje ima već i danas, a za pretpostaviti je da će u buduće imati još veći značaj ne samo za zdravlje, ne samo na za njihovo povoljnije stanje antropološkog statusa, nego i za život i rad najmlađih i mladih u suvremenom društvu.

škola; razvoj; kineziološko stajalište

nije evidentirano

engleski

Kineziological views of schooland and development

nije evidentirano

kineziological views; changes; anthrolopological status; school; development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-27-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola i razvoj

Prskalo, Ivan

Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji

Podaci o skupu

Peti Dani Mate Demarina: Škola i razvoj

ostalo

13.05.2004-14.05.2004

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija