Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga učitelja u razvoju darovitosti (CROSBI ID 504331)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Tatković, Nevenka Uloga učitelja u razvoju darovitosti // Učitelj - učenik - škola : zbornik radova Znanstveno-stručnog skupa povodom 140 godina učiteljskog učilišta u Petrinji / Ličina, Berislav (ur.). Petrinja, 2003. str. 100-114

Podaci o odgovornosti

Tatković, Nevenka

hrvatski

Uloga učitelja u razvoju darovitosti

S obzirom na društvenu dinamiku i globalne tendencije u školstvu, uloga učitelja u procesu identifikacije i poticanja razvoja darovitih učenika mijenja se u smislu osposobljavanju učenika za aktivnog sudionika osobnog i društvenog razvoja. Kreiranje, mijenjanje i unapređivanje okruženja u kojem će učenik moći izraziti svoje raznolike sposobnosti i svoju individualnost, samo je jedna je od kompleksnih zadaća učitelja koja pretpostavlja ovladavanje novim znanjima u smjeru uvažavanja i brige za posebne potrebe učenika te osposobljavanje učenika za samorazvoj. Kompetentno poučavanje zasnovano na diferencijaciji, akceleraciji i individualizaciji, omogućit će darovitom djetetu oslobađanje od svih stega, što će biti pretpostavka za njegovu emancipaciju i aktivno snalaženje u svijetu društvenih promjena. Provedeno istraživanje (Tatković, N. 2001.) među studentima Visoke učiteljske škole u Puli o samoprocjeni darovitosti može poslužiti kao indikator uloge učitelja u identifikaciji darovite djece. Samoprocjenom darovitosti studenti su se upoznali s diferenciranim i izrazito naglašenim osobnim sposobnostima u nekom području odgojnog djelovanja koje će moći primijeniti u svom profesionalnom radu.Ovim se osigurava koherencija profesionalnog djelovanja učitelja zasnovana na prethodnim iskustvima dodiplomskog studija. Implicite je naglašena važnost osposobljavanja studenata za teorijsko i praktično poimanje darovitosti aplicirano na djecu školske i predškolske dobi.

darovitost; učenici; učitelji; studenti; visoko o brazovanje

nije evidentirano

engleski

Uloga učitelja u razvoju darovitosti

nije evidentirano

talented pupils and students; teachers; high education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

100-114.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Dani Mate Demarina (3 ; 2002)

predavanje

01.01.2003-01.01.2003

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija