Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Muzejska prodajalna (CROSBI ID 504521)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Šola, Tomislav Muzejska prodajalna // Spominki, muzej, turizem / Kastelic, Ivan (ur.). Brežice: Posavski muzej Brežice, 2003. str. 33-38-x

Podaci o odgovornosti

Šola, Tomislav

slovenski

Muzejska prodajalna

The museum shop's offer and the atmosphere the visitors encounter upon entering must be as far away from the aggressive approach as possible, while the taste and quality of the material must be appropriate. Many visitors appreciate the calm and relaxed atmosphere in museum shops. We must not forget that here, too, museums must provide proof of their dedication to excellence and social responsibility. The shop should represent a place that offers good value for money.

muzej; muzejski prodavaonica; marketing mjesta; kulturni turizam

nije evidentirano

engleski

Museum shop

nije evidentirano

museum; museum shop; place marketing; cultural tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-38-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kastelic, Ivan

Brežice: Posavski muzej Brežice

Podaci o skupu

Spominki(tudi replike)v muzejski trgovini, muzej v turizmu

predavanje

01.01.2003-01.01.2003

Brežice, Slovenija

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti